Levertijd

Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Deze worden binnen 1 – 2 werkdagen verzonden met TNT. Denk hierbij aan de kaarten en posters.

Andere producten zijn slechts per stuk leverbaar aangezien ze met de hand worden gemaakt en we er dan maar 1 van hebben. Ook dat staat expliciet vermeld. Denk daarbij aan de damesurnen. Deze beelden worden met de hand gemaakt en zijn daardoor elke keer anders. De urn welke je ziet op de foto is degene die we hebben. Zodra deze is verkocht hebben we die urn niet meer. Maar we kopen dan wel weer een urn in, uit dezelfde collectie.

Echter, wij hebben ook veel producten die bewerkt moeten worden voor je. Denk daarbij aan de sieraden met vingerafdruk, armbanden met teksten. Bij deze producten hebben we expliciet vermeld wat de levertijd is.

 

Betalen

Voor al onze diensten en producten geldt dat je deze vooraf dient te betalen of een aanbetaling dient te doen. Producten welke je via de webshop kunt kopen, kun je afrekenen via het winkelmandje.

Betalen in de webshop kan via iDeal of overboeking per bank. Plaats je een bestelling in onze webshop dan ontvang je direct automatisch een bevestiging per mail. Heb je die  niet ontvangen, kijk dan even in je spambox. Ontvang je geen mail binnen 15 minuten, neem dan even contact met ons op via info@bijzondereherinneringen.nl. We kijken dan waar het mis gaat en zorgen dat je bestelling toch netjes wordt afgehandeld.

Bankrekeningnummer NL07 INGB 0005 2939 60 tav it’s a mo design in Arnhem o.v.v factuurnummer.

Klachtenregeling

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@itsamo-herinneringen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.